Kysy, niin mä vastaan!

piia-pajunen

Ajattelin pitkästä aikaa päräyttää tulille perinteisen kysymyspostauksen, joten nyt vaan paukuttamaan visaisia kysymyksiä kommenttiboksin puolelle! Aihepiiri on täysin vapaa, joten antakaahan tulla vaan!

Pistän itselleni hieman painetta tulille ilmoittamalla, että pyrin heittämään ainakin osan vastauksista verkkokalvoilleni kantautuviin kysymyksiin videon muodossa! Lisään tähän itselleni takaportin sillä varauksella, että oletan tekniikan olevan visusti puolellani, koska videopostauksia ei ole itseltäni omatekoisina vielä jakoon pärähtänyt. Aika siis vihdoin menettää videoneitsyys ja pistää editointitaidot koetukselle! Boom!

Edelliskertaisen Q&A:n vastaukset kysymyksineen löydät TÄSTÄ ja TÄSTÄ!

piia-pajunen-2

Huikeaa alkanutta viikkoa, ja laittakaahan kommenttiboksi laulamaan! ♥

Edellinen juttuni: Milloin syömisestä tuli näin vaikeaa?

Piia Pajunen

22 vastausta artikkeliin “Kysy, niin mä vastaan!”

  1. Mikä on sun mielestä hienoin asia, jonka olet saanut/oppinut urheilun kautta?

  2. Jos voisit vapauttaa yhden ruoka-aineen kaloreista, mikä se olisi? Vastaukseksi ei käy esim. juustot tai jäätelö, vaan tarkennettuna!
    Ärsyttävin asia kisakaudella/dieetin aikana? Entä paras?
    Jos muistelet ensimmäistä kisadieettiäsi, mikä yllätti eniten?
    Hiilaritankkauspäivä vai yksi cheattiateria?

  3. Pystyisitkö olemaan vegaani?
    Tarvitseeko henkilön (naispuolisen) joka treenaa ahkerasti ”pelätä”, että tulee ns.liian lihaksikkaan näköiseksi, jos vielä omistaa nopeasti kehittyvän lihasmassan?

  4. Jos joku ennestään tuntematon pyytäisi sinua kahville (ihan siis kaverimielessä :D), niin lähtisitkö?

  5. Oletko tyytyväinen itseesi?
    Mitä muuttaisit luonteessasi, jos saisit päättää yhden asian?
    Ihanin kommentti minkä olet saanut?
    Ihanin asia jonka olet saanut kuulla tällä viikolla?
    Mistä tykkäät eniten ulkonäöstäsi?
    Onko sinulla ikinä ollut syömishäiriöä?

  6. Minkä ikäisenä alotit salilla käymisen?
    Mitä teet työksesi? Tai millä ansaitset elantosi?
    Millon tapasitte sun avomiehen kanssa ja kuinka kauan olette olleet yhdessä?
    Koetko olevasi vanha? Tai onko sulla koskaan ollut ikäkriisiä?
    Tän hetkinen Netflixin lemppari sarja ?
    Kuinka monet fitness kisat olet voittanut?
    Onko sulla joku girlcrush, joka on sun esikuva?

  7. -hyviä prode lähteitä kanan ja jlihan tilalla pääruuilla?
    -miten aloitit bloggaamisen?
    -Koetko ikinä että et ole tarpeeks naisellinen kun kulkee niin paljon lenkkareissa ja treenivaatteissa?
    -mitä unelmia sinulla on?
    -haluatko lapsia tulevaisuudessa?
    -mielipide irtokarkeista?:)

  8. Kiva saada q&a:ta. 1. paras treenimuisto? 2. paras neuvo kanssakilpailijaltasi/valmentajalta? 3. suomen top3kuntosalia 4. mitä arvostat ystävissä? 5. pahin treenimokasi? 6. mitä kaipaat 90luvulta? 7. mitä sanoisit 18v piialle nyt? 8. entä 78v piialle? =)

  9. Moikka! Mikä olisi sun mielestä ideaalinen määrä aerobista ja anaerobista treeniä viikossa jos tavoitteena on kiinteytyminen?

  10. Koetko sopeutuvasi teekkaripiireihin/mitä mieltä olet teekkarielämästä?:D kävitkö paljon opiskelijabileissä tms? En nää sua osallistumassa hervantapeliin ja kiskomassa jallua. xD

  11. Tää on vähän hifistelykysymys, mutmut toivottavasti vastaat silti😄 eli kun lepopäivinä ei oteta palkkaria (itsellä hera ja banaani), mutta haluaisin syödä kuitenkin joka pv saman määrän kaloreita niin voisiko lepopäivinä korvata nuo palkkarin kalorit vaikka hiilareilla ja rasvalla vai kannattaako ne herankin prodemäärät pitää mukana, jotta joka pv olisi sama määrä prodea? Eli tavallaan kysymys kuuluu: kannattaako joka pv proden määrän pysyä vakiona?

    Ja tässä vähän ekstrakysymyksiä!!☺
    – lempimaa ja missä maassa haluaisit asua?
    – missä kaikkialla olet matkustanut?
    – musamaku ja millaista musaa kuuntelet salilla?
    – oletko maistanut Kolmen Kaverin jäätelöä, Jymy-jäätelö tai Lohilo-proteiinijäätelöä?
    – treenaatko erikseen pohkeita ja suosittele jokin liike niille!😊

  12. Onko mahdollista saada sixpackia, jos on muutaman kilon alipainoinen eli pitää siis syyä yli kulutuksen? Tuntuu, että vatsa vaan suurenee ja löystyy päivä päivältä, vaikka syön terveellisesti. (ei herkkuja! Ja ihan perus kanaa, vaaleet kalaa, riisii, bataattii yms…5krt/pv) ja treenaan 3krt/vk. 😫

  13. Syötkö saman verran treenipäivinä sekä lepopäivinä?
    Miten sun mielestä pitäis jakaa päivän energiansaanti hiilarien, protskujen ja rasvojen suhteen (prosenttimäärät)?
    Haluatko lapsia? Jos joo, niin kuinka monta?
    Voisitko kuvitella muuttavasi ulkomaille asumaan?

  14. Mikä on sun bravuuriruoka?
    Mitä asiaa/asioita kadut urheilija-urallasi?
    Koetko elämän rajoittuneeksi kisadieetillä? Onko sun läheiset sitä mieltä?
    Luokittelisitko itsesi introvertiksi vai ekstrovertiksi?

    Ps. sun blogi on ihan parhaimmistoa FitFashionilla, oot taitava kirjoittaja! :)

  15. Hyviä mukaan otettavia välipaloja syötäväksi ennen iltapäivän treeniä? Jos olisi jotain maidottomia (ja herattomia) ideoita :)

  16. Muistan sun joskus kirjoittaneen jotenkin näin, että ”myös ihan tavallinen kana-riisi-parsa voi olla hyvää, jos siitä osaa tehdä mehevää” niin kysymys siis kuuluukin; Miten tehdä siitä normi maustamattomasta kanasta mehevää/maukasta? Omasta versiosta tulee meinaa aina niin kuivaa, että kuluu vähintään se 45 minuuttia ja 3 litraa vettä, että saa huuhdottua koko aterian kurkusta alas. Ja tätä tulee väsättyä lähes päivittäin, erilaisilla menetelmillä, joista kaikki olen todennut yhtä surkeiksi:D Joten kaikki vinkit ovat tervetulleita!

  17. Tähän kysymykseen olen etsinyt vastausta jo pitkään! Eli kannattaako salilla käyttää esim. kyykyssä ja mavessa jonkinlaista vyötä? Miksi tai miksi ei? Onko vyöt tarkoitettu vain todella isojen painojen kanssa käytettäväksi vai onko vyöstä jotain hyötyä myös esim. alle 100kg kyykkäävälle naiselle?

  18. – Onko sun mielestä pasta hyvä/huono hiilarin lähde? Pystyykö siis tavallisella kotiruualla kiinteytymään tai kasvattamaan lihaksia, jos kalorimäärä on kuitenkin oikea?
    -Inbody-mittaus kertoo kuinka paljon kulutan tekemättä mitään, voinko siis tästä ottaa luotettavan pohjan sille, paljonko päivässä pitää syödä kaloreita? Kuinka paljon miinuskaloreita on järkevä määrä kiristyskaudella? Entä plussakaloreita offikaudella?
    -Onko kiinteytymisessä väliä, mistä makroista päivän ruuat koostuvat?
    -Vaatiiko kiinteytyminen paljon aerobista juoksun muodossa, vai riittääkö muut vastaavat aerobiset? Ja kerro sun lemppari aerobiset treenit!:)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta