8 VIIKKOA KISAPREPPIÄ TAKANA

Tasan seitsemän viikon päästä sitä ollaan Kanadan puolella Torontossa valmistelemassa tätä likkaa kauden ekaan skabaan. Se olisi siis sellainen juttu, että ensi kuussa ollaan jo lauteilla, ja tulevat skabat lähestyvät seuraavaan malliin:

#7weeksout Toronto Pro Supershow

#9weeksout Miami Muscle Beach Pro

#12weeksout Chicago Pro

#13weeksout Vancouver Pro

Parastahan tässä tällä hetkellä myös on, että pari päivää sitten tuo miekkonen otti ja ilmoitti lähtevänsä mukaan mun kylkeen koko kisaturneen ajaksi! Näillä näkymin suhataan siis kaksin sellainen puolitoista kuukautta pitkin ja poikin Pohjois-Amerikkaa, harrastetaan ahkeraan saliturismia ja käydään heittämässä volttia neljällä eri ammattilaislavalla. Tai siis minä heitän ne voltit, ja herra Leivo(s) hurraa katsomosta! :D Eiköhän siinä ohessa kerkeä myös vähän maailmaakin näkemään, ja kesäkuuhan menee melkein kokonaan Miami Beachilla, jossa ajattelin ottaa kyllä ohessa myös reteästi lonkkaa auringon alla, vaikka läppäri kulkeekin visusti matkassa koko reissun.

Preppihän on kulkenut aika huomaamattomasti tässä elämän ohessa, ja se on itselleni parasta, mitä voin toivoa. Olen parhaimmillani ja tehokkaimmillani silloin, kun pääsen toteuttamaan itseäni mahdollisimman rennolla otteella ja nauttimaan oikeasti siitä mitä teen. Olen jo siinä mielessä aivan järjettömän onnellinen, että tämän prepin olen saanut vetää (ainakin tähän asti) ilman kropan kremppailuita, ilmakipsiä tai kyynärsauvoja, sillä tuo viime preppi meni meinaan vähän erilaisissa merkeissä, heh.

Vaikka viimeiset viikot ja tiukin tykitys on vasta edessä, niin täytyy todeta, että tähän mennessä preppi on ollut aika sutjakkaa ja tähän astisista lähtenyt parhaiten liikkeelle. Tämänkin postauksen kuvat ovat napattu reilu viikko sitten, ja tuntuu, että tästäkin on ruho tiivistynyt tällä välillä aimotujauksen verran. Homma luistaa kuin öljytty käki, mutta luistakoot! ;)

Vapaaohjelma alkaa olemaan myös aika osuvalla mallilla, ja uskaltaisinkin sanoa, että kesällä rapakon takana nähdään kyllä parasta Piiaa tähän mennessä niin fysiikan kuin vapaaohjelman puolesta. Katselin, että vastaan on tulossa jo heti kättelyssä Torontossa aika kovaa sakkia, joten viime viikolla heitinkin ohjelmaan asetta mausteisempaa tuunausta ja kovempaa skilliä kehiin, niin ei piru vie jää ainakaan niistä kiinni, hah! Hiomista tosissaan koreografiassa vielä riittää, mutta kokonaiset vapaaohjelmavedot kulkevat jo muuten kohtuu sutjakasti, ja ainahan siinä kokonaisen jälkeen saa itseään permannon reunalta keräillä. Mistään muusta en kyllä saa samanmoisia kiksejä, kuin onnistuneesta vaparikokonaisesta, joten tämä on todellakin sen arvoista! <3

Jonkin verran on kyselty sneak peakeja mun tulevasta vaparista, teemasta tai musiikista, mutta olen kyllä päättänyt, etten niitä ennen kisoja vuoda. Tämä ihan vain siksi, että itse rakastan yllätyksiä, ja itseäni on jopa harmittanut, kun osa suosikkiammattilaiskisaajistaan ovat paljastaneet teemansa hyvissä ajoin ennen kisaa. Siis kuinka mälsää! Ilonpilaajat! :D Sen verran voin ainakin vaparin asuvalinnasta sanoa, että lähipiiri on ollut koevedoksesta aika yllättyneitä, sillä päällä on tällä kertaa kuulemma jotain melko erilaista, mitä ovat minulla tottuneet näkemään, mutta kuulemma ihan positiivisessa mielessä. ;)

Noh, kaiken kaikkiaan elämä rullaa siis todella hyvin. Preppi kulkee, diplomityö valmistuu hurjaa vauhtia ja fiilis on korkealla. Kaikki hyvin siis täällä päässä, ja elämä etenee. :)

Mahtavaa loppuviikkoa joka nupille!

Kurkkaa myös: Kehitykseni kisakuvissa 2013-2016

Edellinen juttuni: Oispa jo kesä x 15

♥ SEURAA MINUA ♥
Bloglovin // Blogit.fi // Facebook // Instagram
Snapchat: piiapajunen

Piia Pajunen

9 vastausta artikkeliin “8 VIIKKOA KISAPREPPIÄ TAKANA”

  1. moikka! oot tosi hyvässä kunnossa, wau!!! sellasta kysyisin, että vaikuttaako kerran viikossa sen n. 200g irttareitten syönti mihinkään? muuten syön tosi terveellisesti ja liikun melko paljon :)

    • Kiitokset! Kyllä elämässä saa herkutellakin, ja jos suurimmaksi osaksi kokonaisuus toimii, niin pieni pussi irttareita siellä tuskin huonoa tekee. ;)

    • Joo mä pistin ton kanssa merkille, mutta heti meni osaltani metsään, sillä olen juuri kuvausten aikaan jenkkilässä kisareissulla buu!! :'(

  2. Sä oot niin huikea!! Kuvat kertovat paljon, mutta livenä(kään) sun fysiikkaa ei voi olla ihailematta (satuin samaan aikaan salille kun kuvasitte ”tyttöjen käsitreenin”). Siinä on jotain mitä tavoitella! Mielettömästi tsemppiä loppu preppiin ja kisoihin! :)

    • Voi vitsi kiitos sulle! :) Ja hahaa, pääsit siis seuraamaan ”lähetystä” ihan livenä! :D Ihanaa ja aurinkoista kevättä sinne, ja treenin iloa! ;)

  3. Miten toimit itse tai neuvoisit toimimaan jos joutuu olemaan viikon pois kaikesta liikunnasta esim. sairaana (tai kun itsellä poistettiin alaviisuri): syödäänkö sama määrä ruokaa mitä normaalistikin vai syödäänkö vähemmän koska kulutuskin on pienempi? Nälkää ei pahemmin ole, mutta en myöskään haluaisi ns. menettää hyvää lepoviikon vaikutusta lihaskasvua ajatellen. Oon syönyt tosi kurjasti pari päivää :( Ei kai viikko tai jopa enemmän edes vaikuta pahemmin lihaskasvuun…? Mä haluun tehä kaiken aina vaan 100%:sesti ja optimaalisesti :D

    Tsemppiä kovasti tuleviin kisoihin!!😊💪

    • Multa vedeltiin just viime syksynä viisurit kahdessa erässä pois, ja vedin silloin ihan ne normaalit sapuskat, mitä normaalistikin söisin. Näin teen poikkeuksetta aina, vaikka olisi kyseessä viikon lyhyempi lepo tai kahden kuukauden pidempi pakkotauko (tällainenkin kerran oli) sekä kisapreppi tai offikausi. Saapahan keho kunnolla löpöä palautumiseen, ja aineenvaihdunta pysyy myös ylhäällä, kun syödään riittävästi tilanteessa kuin tilanteessa, ja treenille takaisin siirtyminen tästä on silloin helppoa :) Ei kuitenkaan kannata stressata liikoja muutaman päivän tai edes parin viikon takia, eli jos ei maistu niin ei sitten maistu. :D

      Ja kiitos paljon tsempeistä! ;)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 47
Tykkää jutusta