FITFASHION LOPPUU – MITÄ BLOGILLENI KÄY?

*Sisältää mainoslinkkejä

fitfashion loppuu

1.11. FitFashionia ei enää ole. Puolentoista kuukauden päästä blogiani tällä osoitteella etsiessäni et myöskään löydä tänne. Mitä tämä tarkoittaa omalla kohdallani? Sen enempää raflailevampaa, draaman katkuista ja muka-kuumottelevaa tekstirakennetta en jaksa tähän väsäillä, joten paljastan juonen jo heti alkusanoissa. Blogini tulee muuttamaan Terve.fi-sivuston alle, eli hei no worries! Blogi jatkaa porskutustaan vähintään samalla meiningillä kuin ennenkin, ja muutos tulee ulkoisesti näkymään lähinnä domainin puolella. Varmasti ulkoasussa voi tapahtua pientä viilaamista, mutta pieni päivitys voi tehdä kyllä terää!

Kyllähän mä välillä olen sitä miettinyt, että olisko mun aika siirtyä selkeämmin eteenpäin. Jättää bloggaamista vähemmälle, ja keskittyä ihan muihin hommiin yrittäjänä. Joka kerta kuitenkin läväytän itseäni litsarilla poskeen ja totean, että tykkään tästä hommasta kuin sika limpusta, ja kuoppaan nämä satunnaiset päähänpistot samoilta tein. Elämässä kuitenkin on tehtävä niitä asioita, joita itse rakastaa ja kokee itselleen merkityksellisksi ja antoisiksi. Tämän blogin kirjoittaminen ammatikseni on sitä minulle, enkä ikinä uskonut, että tällaista työtä voisin joskus päästä tekemään.

Toki jatkuvaa kehitystä vaaniva, vaaliva ja vaativa insinöörimieleni kuitenkin puskee koko ajan eteenpäin, ja sivuun tähän itselleni on tullut isoksi osaksi nyt pian käyntiin pamahtava Prove-nettivalmennus*, jonka parissa painamisesta olen löytänyt ihan uudenlaisen pilkkeen toteuttaa intohimoani urheiluvalmennuksen maailmassa. Rakastun yrittäjyyteen päivä päivältä enemmän, ja tää on vaan niin mun juttu. Väylä toteuttaa itseäni, intohimoni kohteita ja kehittää itseäni jatkuvalla syötöllä. Vähän kuten kilpaurheilu on aina ollut tätä ennen itselläni.

Hypätäänpä pienen sivuloikan ja kukkaruukun kautta takaisin itse asiaan. Jos sulla tulee mieleen jotain todella kovia ideoita, toiveita tai ajatuksia siitä, mistä haluaisit lukea joko tarkemmin tai yleisemmällä tasolla, niin lauopa ajatuksesi kommenttiboksin puolelle. Tai toisaalta tuleeko mieleen ihan ylivoimaisia jo ulospuskettuja lempparipostauksia täältä blogin puolelta, jonka tyyppisiä kernaasti imaisisit silmiesi kautta tajuntaasi jatkossakin? Mitä janoat lisää?

fitfashion loppuu
Aimn-toppi: TÄÄLTÄ*
fitfashion loppuu
Adidas-huppari: TÄÄLTÄ* // Saumattomat trikoot: TÄÄLTÄ*

Kun blogini muuttaa marraskuun alussa uuteen osoitteeseen, niin huutelen siitä aivan taatusti joka tuutissa, ja linkkailen esimerkiksi Instan puolella postaukset jatkossakin suoraan postauksiin. Jos siis tiirailet blogia jo valmiiksi suoraan Instan välityksellä, niin homma on oikeastaan jo valmiiksi kunnossa.

Itse seuraan kaikkia suosikkiblogejani myös näppärästi Bloglovin’in kautta, jonne saa koottua näppärästi lähes kaikki joko itsenäisinä toimivat tai eri portaaleissa sijaitsevat isot ja pienemmätkin blogit. Bloglovin’ on ollut itselläni käytössä jo varmaan vuodesta 2010, ja sieltähän tuo oma blogini myös listoilta löytyy.

Veikeää viikonloppua sinne!

VILKAISE MYÖS NÄMÄ:
Mikä bloggaamisessa ärsyttää?
& Milloin ja miksi skippaan treenin?

EDELLINEN JUTTUNI:
8 x Asioita, joita en ymmärrä – Muilla sama?

♥  SEURAA MINUA  ♥
Instagram // YouTube // Bloglovin // Facebook

Piia Pajunen

24 vastausta artikkeliin “FITFASHION LOPPUU – MITÄ BLOGILLENI KÄY?”

  1. Se cheerleadingpostaus ois todella osuva, ja lukisin sen varmasti moneen otteeseen! 😍

    • Hei tää pitäis kyllä ottaa tässä työn alle! Mulla vaan suurinosa kuvista (joita haluaisin tähän liittää) katosivat mun ulkoiselta kovalevyltä (why god why) ja toinen paikka missä ne ovat, on mun pöytäkone, joka ei tällä hetkellä suostu käynnistymään. :D Mutta yritän tästä riipaista vielä postauksen ulos! :)

  2. 1. Urheilupsykologia – yleismaallisesti
    2. Urheilupsykologia – hyvät ja huonot päivät
    3. Urheilupsykologia – tavoite, suunnitelma ja seuranta
    4. Food cornerit on ❤

    Arvostan blogissasi aihealueiden monipuolisuutta ja sinun kirjoittajan taitoja!

    • Näistä pitäisi kyllä ehdottomasti kirjoittaa enemmän! Etenkin tuo sun 2. ja 3. kohta olivat jo niin konkreettisia, että noista irtois muutenkin jo suoraan paljon juttua, kunhan vaan sais ajatukset purettua jotenkin selkeästi kirjalliseen muotoon! :D

      JA ruokakornereita tulee ehdottomasti lisää, ja ne onkin yksiä mun lemppareista! :D Kiitos vielä mahtavasta palautteesta, ja kiva kuulla, että laajemmatkin aihepiirit kiinnostavat sekä teksti nappaa! Arvostan itse kovasti myös tällaista ”ammattiteknisiin asioihin” liittyvää palautetta, ja tulipas hyvä fiilis. :)

  3. Mua kiinnostais vinkkipostaukset akroon ja kässäreihin. Mitä harjoitteita kantsis tehä, millaista lihaskuntoa/kehonhallintatreenejä akroa silmällä pitäen taitoharjoittelun ohella? Erityisesti jos nuoruutta ei oo tullu vietettyä minkään akrobatiaa vaativan lajin parissa niin nää tulis tarpeeseen! 😊

    • Hei tässä olis muuten hyvää kulmaa kirjoitella aiheesta! Ja tähän voin jo sanoo vinkkinä, että ota etenkin nuo keskivartalon hallintaan liittyvät postaukset syvältä haltuun. Pari tässä tämän vuoden puolella kirjoitettua core-postausta on kyllä ollut tähän aiheeseen ja minkä tahansa lajin oheisharjoitteluun liityen ihan todella olennaista tavaraa. :)

  4. Kaikki treeniin ja ravintoon liittyvät postausket ovat enemmän kuin tervetulleita! 😎😍🙌🏻

  5. Miten käy sun vanhojen postausten kanssa? Eikö niitä enää löydy mistään sen jälkee 😥😱

    • Hei hyvä kysymys! Ne kyllä siirtyvät uuden saitin alle mukana, eli ne löytyy edelleen tallesta uuden osoitteen alta. :)

  6. Toivoisin blogisi sisällön pysyvän nykyisellään, kovasti olen tästä tällaisenaan tykkäillyt. Mutta jos nyt jotain vielä erikseen mainitsisin, niin safkakornerit eivät ainakaan missään tapauksessa saa kadota! Ovat ihan loistavia aina :D

    • Enpä usko, että hirveästi tulee meno muuttumaan (ainakaan huonompaan), ja mahtava kuulla, että meno tällaisenaan on uponnut! :) Ja ruokakornerit tulee jatkumaan edelleen, ja ne on myös mun omakohtaisia lemppareita! :D

  7. Moi! Olen monesti pohtinut miksi kukaan ei ikinä kirjoita siitä,mitä sitten kannattaa tehdä kun on saavuttanut tavoitteet. Kehittymistä toitotetaan kyllä joka tuutista,että pitää muistaa kasvattaa painoja ja vaihdella ohjelmia yms. Kohtahan Itä nostaa 200 kiloa maasta jos kokoajan pitää kasvattaa painomääriä. Entä jos tulee pisteeseen että on saavuttanut sen kunnon minkä on ajatellut niin mitä sitten? Mitä on ylläpitotreenaus ja liikunta? Jos ei vaan enää tarvi kehittyä? Mä en ainakaan halua loputtomasti kasvaa.😂

    • Siis törkeen hyvä kysymys!! Tästä pitää ehdottomasti kirjoittaa postaus, sillä itsehän tavallaan saavutin tuon pisteen (tavoitteet omassa lajissani sekä ulkoisesti lihasmassan puolelta), ja olenkin siirtynyt enemmän ylläpitoon lihasmassan puolella ja keskittynyt kehittymissuunnan sitten taitoihin ja kyvykkyyteen muualla! Mut siis sairaan mielenkiintoinen kysymys, ja tästä tuun ihan salettiin tekemään postauksen! :D

  8. Joku postaus sun isommista loukkaantumisista olis kiva saada. Itsellä leikattu välilevy vuosi sitten ja nyt todettu taas uusi pullistuma, eli tulisi tarpeeseen kuulla myös muiden heikoista vaiheista ettei usko ihan lähde :’D

  9. Itse tykkään ylipäätään vlogeistasi todella paljon! Eli toivomuksena on niitä jatkossakin :D

    • Vitsit näitä pitäisi kyllä tehdä enemmänkin, mutta oma aika on vaan niin älyttömän kortilla, kun teen vähän kuin kahta miltei täyspäiväistä duunia tässä samaan aikaan blogin ja valmennusten parissa. :D Mutta mulla olisi kyllä hinku tehdä niitä jatkossakin, ja varmasti niitä vielä tulee tässä jossain vaiheessa! :D

    • Ikinä en uskalla sanoa, että en ikinä (millekään), mutta sen verran mä tästä tykkään, etten hetkeen oo ainakaan lopettamassa. <3

  10. Mua kiinnostaa kuukautiset & treenaaminen. Tästä aiheesta näkee todella harvoin juttua missään, mikä on ihme, sillä suurimmalle osalle naisista tämä on tuttu rumba joka ikinen kuukausi. En kaipaa mitään tosi henkilökohtaisia omia kokemuksia, mutta uskon, että sulla on kilpaurheilu-urien kautta paljon tuntumaa asiaan. Oon miettinyt monta kertaa, että miten esim. just fitness-kisaajat selviää menkkojen kanssa? Entä jos ne sattuu just kisojen aikaan?! Voiko kisata vatsa turvoksissa ja miten varmistaa ettei suojaus petä vaikkapa vaparin aikana? Otetaanko valmennuksessa näitä juttuja edes huomioon?

    • Tää on itseasiassa aika mielenkiintoinen postaus, josta voisin kyllä kirjoittaa! Näin lyhyesti sanottuna isolla osalla naiskisaajista menkat jäävät kehon alhaisten rasvojen vuoksi kokonaan kisojen alla pois (palautuvat sitten takaisin kisojen jälkeen yleensä itsestään), ja näin minullakin on käynyt jokaisten kisojen kohdalla. Ja jos ne menkat tulee kisojen aikana, niin siinä ei voi muuta kuin sopeutua pakosti tilanteeseen, sillä se on asia, johon ei vaan voi vaikuttaa.

      Tähän asiaan mun pitäisi perhetyä enemmänkin, sillä itseäni tässä hämää se, että olen lukenut kuukautiskierron vaikutuksista vireystilaan ja suorituskykyyn treenissä, mutta mulla on itselläni näihin riippuen aika erilaisia kokemuksia ja tuntemuksia etenkin kuukautisten ympärillä. Tässä tietty päästäänkin siihen, että jokainen meistä on yksilö ja aina löytyy poikkeuksia. :D

  11. Hei Piia!
    Olin klassinen säästöliekkitapaus ja eri dieettien testaaja ennen kuin pernosal trainerini nosti pääni typerästä dietti suosta ja opetti treenaamaan ja syömään järkevästi. Ja olet tehnyt kyllä paljon (superhyviä) postauksia ravitsemuksesta ja järkevästä treenistä (pidä ne<3). Mutta koska juurikin itsenilaisia pönttöpää säästöliekkitapauksia riittää ja sikiää aina vaan (ja ihmekös kun kokoajan tulee minkäkinlaista uutta diettiä kauheella syötöllä mediassa), niin säästöliekin purkaminen ja riittävä raitsemus ovat mielestäni aina polttavia ja hyvia aiheita lukea! Itselleni tuli yllätyksenä se ruuan määrä mitä päivässä on minimissäänkin syötävä vasta sitten kun pt löi ruokavaliosuosituksen käteen. Tykkäisin kovasti sellaisesta postauksesta esim missä konkreettisestti vaikka latoisit esimerkkipäiviä ruuasta paljonko minimissään tulisi syödä kun treenaa yms. SIlloin kun luuli syövänsä hyvin ja "puhtaasti" niin juurikin pt latasi päivän ruuat kalorilaskuriin ja pum 1200kcal että terve ja heipähei :D mutta onneksi jo paremmalla polulla!! Tsemppiä kovasti jatkoon, rakastan sun blogia se on mulle ainakin niin voimaannutava!

    • Hei tästä voisin kyllä joskus kirjoittaa, sillä aihe on yllättävän todellinen ja yleinen ilmiö huolimatta siitä, että siitä on jauhettu jo iät ja ajat. Tää oli kyllä tosi hyvä tärppi, ja pistän tämän ehdottomasti toteutuslistalle! :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 66
Tykkää jutusta