Tehokkaita vinkkejä käsitreeniin + video

Sis. mainoslinkkejä*

Tällä viikolla on pistetty filmiä oikein olan takaa tulille, ja eilen käytiinkin Pakkis-Miken kanssa vääntämässä hanskoja yhteistuumin. Mike näytti mallia, ja minä tein perässä. Oletin, että treenissä olisi voinut tuntua vääntö hieman tiukemmalle, mutta meno oli yllättävän ”miellyttävää” eikä lainkaan kivuliasta. Pakkotoistot olivat ehdottomasti kiellettyjä, joten väkisin vääntäminen ei kuulunut pelin henkeen. Viimeiset toistot tehtiin sitten vajaina osatoistoina, jos pala puutui kokonaan. Pumppi oli kyllä erittäin päheä eli viis kautta viis!

SST-hauistreeni ojentajapumpilla

  • Kolme kierrosta: (kierrosten välissä pidempi palautus)
    • Hauiskääntö tangolla 4×5 (rest pause 10 sek)
    • Ojentajien pumppaus joka kerta vaihtuvalla liikkeellä x20
  • Kolme kierrosta:
    • Hauiskääntö tangolla vastaotteella 4×5 (rest pause 10 sek)
    • Ojentajien pumppaus joka kerta vaihtuvalla liikkeellä x20
  • Kolme kierrosta:
    • Hauiskääntö käsipainoilla hammerotteella 3×10 (rest pause 15 sek)
    • Ojentajien pumppaus x20
  • Kaksi kierrosta:
    • Hauikset naruilla taljassa 3×10 (rest pause 15 sek)
    • Ojentajien pumppaus x20
aimn-trikoo
Aim’n trikoot TÄÄLTÄ* // SuperDry-treenikengät TÄÄLTÄ*

Nämä Miken kanssa erikseen vedetyt hauis- ja ojentajasetit eivät kovin monelle ehkä sellaisenaan toimi, mutta näistä voi saada todella hyviä vinkkejä ja ideoita omiin treeeneihin käsiosastolle. Itse sain tästä treenistä aika hemmetisti irti, ja ajattelin itse ottaa tässä treenistä hauisten osalle tuon vastaotteella väännetyn hauiskäännön restpausella mukaan. Tuo vastapumppi osui ja upposi myös meikäläisen herkkään sielunmaailmaan kuin kuuma veitsi voihin, ja tulen varmasti hyödyntämään tätä jatkossa.

Mahtavaa lauantaita! ♥

Edellinen juttuni: 11 kuukauden off season lähenee loppuaan

Seuraa minua:
Bloglovin // Facebook // Instagram
Snapchat: piiapajunen

Valmiita treeniohjelmia joululomalle!

Ensimmäiset onnekkaat ovat jo karanneet joululomille, ja niin tein tänään minäkin! Joulun pyhinä aikaa on vaikka muille jakaa, ja itse tykkään käydä hieman tuulettumassa sukuloinnin ja kinkun mussuttamisen välissä treenin merkeissä myös Joulun aikaan. Säästyypähän siinä useilta perheriidoilta porukoiden nurkissa notkuessa, kun ei ihan 24/7 pyöri saman katon alla. 22 tuntia vuorokaudesta riittää tähän ihan hyvin. ;)

Jouluna voi ihan hyvällä omalla tunnolla ottaa toki olan takaa lepiä ja popsia mutustaa suklaata poskeen, mutta jos saat treenistä jäätävää endorfiiniryöppyä, jolla kestät sukulaisvisiitit täysjärkisenä läpi (heh), niin sallittakoot tällöin pieni fyysinen rehkiminen. Jos ideat joulutreeneille ovat vielä hakusessa tai haluat vaihtelua tuttuihin treenirutiineihin, niin tässä koottuna valmiita treenikokonaisuuksia niin yläkropalle, keskivartalolle kuin jaloille. Voila! Olkaapa hyvät!

JALAT

Tuossa siis muutama treeni, joilla kinttuja voi tykittää lomien aikana, ja hei, loikkatreeneille voi lähteä myös talvella! Jos ulkona tuntuu kuitenkin olevan liian liukasta, niin sisätiloissa voi myös paukutella pomppien menemään. Pakaroille ja kintuille voi saada ihan uutta ärsykettä antamalla vähän räjähtävää potkua persauksille, ja hapenottokykykin saa mukavaa boostia.

tehokas-jalkatreeni-5
Pitkähihainen treenipaita: täältä (ALESSA! -50%) // Nike-trikoot: täältä // Superdry-kengät: täältä

 

VATSAT & YLÄKROPPA

loikkatreeni-5
Toppi: Adidas // Trikoot: täältä // Kengät: Nike

Nyt täällä päässä käännetään auton nokka kohti kotikontuja eli Jyväskylää, ja jätetään muuttohässäkkä lepäämään Joulun ajaksi Tampesteriin. Ja jes, huomenna pääsee jo maistelemaan tuoretta joulukinkkua! Iloista Joulun odotusta! ♥

Edellinen juttuni: Millainen kämppä me sitten ostettiin?

Seuraa minua:
Bloglovin // Facebook // Instagram
Snapchat: piiapajunen