TREENAAKO TYTÖT KOVAA KÄSIÄ JA OLKAPÄITÄ? ft. Ristiote

Tättärää! Nyt on kuulkaas tarjolla sen verran kova hanskatreeni, että siinä hyytyi treenaava mieskin kyljessä. Hyppäsin siis Ristiotteen Tube-kanavan vierailevaksi tähdeksi, sillä kovasti näytti Joonasta ja Jopea kiinnostavan, että treenaavatko ne tytöt lujaa vai ei. Noh, videolla selviää, mihin lopputulokseen päädyttiin, ja pääset myös kurkistamaan meikäläisen yhdistettyyn olkapää- ja käsitreeniin, jota on kovasti toivottu jakoon. Mitäs vielä siinä toljotat? Laita video pyörimään N – Y – T – NYT !

 

Parin viikon päästä pamautetaan tulille Ristiotteen kanssa myös aivan huikea Q&A-pätkä, joka Joonaksen vaatimattomin sanoin tulee olemaan yksi heidän parhaista tähän astisista tuotoksistaan. Pistäkäähän Ristiotteen Tube-kanava siis seurantaan, niin ette varmasti tätä spektaakkelia pääse missaamaan. Muutenkin pojilla on siellä aika todella osuva treenimeno, eikä suotta heitä ole isketty ehdolle tämän kevään BlogAwardseihin Tube-kanavien tulokassarjaan. Kova veto, eikä tässä voi muuta kuin hattua nostaa!

Järisyttävää tiistai-iltaa, ja nyt ne popparit tai protskupannarit kylkeen ja video pyörimään!

Kurkista myös: Simppeli mutta tiukka jalkatreeni

Edellinen juttuni: Lihaskimppu vai rimpula? Kuinka kuvat hämäävät?

♥  SEURAA MINUA  ♥
Bloglovin // Blogit.fi // Facebook // Instagram
Snapchat: piiapajunen

LIHASKIMPPU VAI RIMPULA? KUINKA KUVAT HÄMÄÄVÄT?

*Sisältää mainoslinkkejä

 

Keskustelin yksi päivä kaverini kanssa, joka tokaisi ajautuneensa keskusteluun oman lähipiirinsä kanssa, jossa minun todettiin yksimielisesti olevan aivan jäätävä körmy naiseksi. Ei ole myöskään yhteen kertaan jääneet ne ihmetykset, joissa somessa minua seurannut henkilö näkee minut ensimmäistä kertaa livenä (yleensä vielä lähellä kisakuntoa) , ja toteaa minun olevan huomattavasti pienikokoisempi mitä oli luullut.

Noh, tässä päivän porinaan liittyen pieni annos realismia eli tarjolla pari kuvaa, joissa ensimmäisessä meitsi fleksailee tyytyväisenä erittäin hyvin kulkeneen salitreenin päätteeksi, ja jälkimäisessä samainen ihmishahmo on lähdössä pirteänä aamutreenille. Alla olevien kuvien tilanteiden välillä noin 12 tuntia. Toki näillä ”transformation”-kuvilla olisin voinut markkinoida kevään kuuminta ja tehokkainta kesäkuntovalmennusta, mutta jätänpä lantit tällä kertaa keräämättä, heh.

Ei pullistu pala hihansuusta, ja XS-kokoiset vaatteet istuvat ihan nätisti päälle. Sixpäkki ei paista paidan läpi, hauissuonet eivät pamahda silmille, pyöreistä olkapäistä ei ole tietoakaan eivätkä reisien aivan jäätävä lihasmassa lävähdä verkkokalvoille. Jep jep. Jos jollekin tuli yllätyksenä, niin niitä lihaksia joutuu yleensä vähän spennaamaan, että ne saa kunnolla esiin, ja salitreenin jälkeinen mieltä ylentävä pumppi on aika metkan näköistä treenin päätteeksi.

Nykyään ”varo ettet kasva liian isoksi”-vikinät ovat omien empiiristen havaintojeni perusteella kuolemassa jo onneksi sukupuuttoon (tai mun kohdalla on jo luovutettu, hah!), sillä salitreeni ei tee kenestäkään naisesta yllättäen hirveää mörssäriä. Ja tottahan toki, jos lihasta kuvissa näet, niin sitä kyllä siellä on, eli ei ne nyt kovin feikattuja voi olla. Pointti olikin siinä, että ei ne pulleimmatkaan piiput kovinkaan monelta naiselta ihan tuosta vaan hihan suusta tursua, jollei niitä tuo esiin.

Salikuvissa usein ison eron tekee kuntosaleilla usein hohkaavat ”terävät” valot, ja oikean lampun alle asettuessasi näytät heti astetta lihaksikkaammalta ja kireämmältä. Tiukan salitreenin jälkeen lihakset ovat kaupan päälle myös komean pyöreässä pumpissa, kun treenattu pihvi on täynnä verta ja painetta. Otollinen aika näpsiä siis salikuvia, ja itsekin otan tästä monesti kaiken ilon irti, hah! Näin voidaan myös todeta, että yleisesti ottaen lihaksikkuuden ilmenemiseen siis vaikuttavat suuresti mm. henkilön rasvaprosentti, sen hetkinen ravinnon tila (ovatko lihasten glykokeenivarastot tyhjänä vai täynnä), valaistus, ryhti ja asento, lihasten jännittäminen, vieressä olevat vertailukohteet (muut ihmiset), vaatetus ja tilanne (treenipumppi vai arkinen tilanne).

Sanotaanko myös näin, että jokaiselle aivan ilmainen ”extreme makeover superwaisttrainer”-dieetti menee ihan tuosta vain niin, että vetää sen massun sisään ja rintakehän kohti kattoa. Tein samalla metodilla myös laittoman ihmiskokeen omalla äidilläni, ja kappas vain ryhtiin vetämisen jälkeen ei ollut enää mitään ongelmaa keskivartalossa. Problem solved!

Marmoritoppi: TÄÄLTÄ// Marmoritrikoot: TÄÄLTÄ*

Tämä samaan asiaan yhtyvä ongelma tuppaa medialukutaitoisiltakin kansalaisilla välillä vyörymään esiin. Kovasti peilien edessä huonossa ryhdissä könöttäessä mietitään, miksi ei näytetä yhtä hyväkuntoiselta kuin kaikki muut fitness-Pirjot jo heti ensimmäisen salikortin ostamisen jälkeisenä päivänä, vaikka salilla ollaan ravattu itse jo parisen vuotta. Ensi kerran siihen peilin eteen mennessäsi käännä itsesi kylki edellä peiliin, vedä vatsa niin sisään kuin saat, rinta rottingille ja alaselkä aavistuksen kaarelle. Siitä kun tilttaat pakaraa hieman peiliin päin ja itseäsi komeasti mutkalle, niin kappas vaan, sinullakin on yhtä hyvä belfie-kuvakulma komean pakaran ja kapea uuman kera! Boom! Ja älkää ottako vakavasti, koska en ota minäkään, hah!

Mahtavaa alkanutta viikkoa niin liharekoille kuin rimpuloillekin! ;)

Kurkkaa myös toiset kolmen minuutin muutoskuvat: Eihän sulla ole edes lihaksia!?

Edellinen juttuni: Miten päästä eroon säästöliekistä ja kitukaloreista?

♥  SEURAA MINUA  ♥
Bloglovin // Blogit.fi // Facebook // Instagram
Snapchat: piiapajunen